מענה אנושי מיידי
18/7/2017
משה שם-טוב
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לקריאה ראשונה תיקון לחוק הגנת הצרכן שיחייב עסקים המפעילים מוקד שירות טלפוני, לתת לצרכנים אפשרות מעבר למענה אנושי כבר בתפריט הראשון של השיחה.
בההצעה של יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, עליה חתומים חברות וחברי כנסת רבים, העוסק יחויב לאפשר לצרכן גישה למענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה בנושאים של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות.
כבל הבהיר כבר בפתח הישיבה שבכוונתו לאשר את ההצעה לקריאה ראשונה, על אף הלחצים. לדבריו, "היום מי שרוצה לתפוס את מוקד השירות צריך לצאת לחופשה, וצריך לשים לזה סוף".
הכתבה המלאה בגרסה למנויים.