בוטבול: "לא נסכים לשינוי צוות"

במסגרת צעדי ההתייעלות דורשת הנהלת נמל אשדוד דורשת להפחית את מספר הסוורים בצוות מכולות (יד) משלושה לשניים. כיום שלושה סוורים לכל יד: סוור על הסיפון יחד עם אתת, סוור שני אחראי על הפינים (בנוסף לעובד קבלן) ושלישי כוון, שאחריותו לכוון את הגורר למקום שבו המכולה נפרקת. כיום מצליח הנמל לפתוח (בממוצע ליממה) 17 ידיים לעבודה בתחום המכולות.

לטענת ההנהלה המערכת האוטומטית להכוונת הגורר למקום הרצוי מייתרת את הצורך בסוור מכוון. עוד טוענת ההנהלה שיש מצבים שבהם גם לא נדרש אתת בצוות.

גדי בוטבול, יו"ר ועד תפעול: "ההנהלה ביקשה להוריד אתת, אך לא ניתן לזה יד. הודענו להנהלה שאנחנו לא מסכימים להוריד סוור מהצוות. נהפוך הוא, אנו דורשים להוסיף במקום עובד הקבלן סוור משלנו. יש פסיקה של בית הדין לפיה רק עובדי נמל עובדים בקו המים ולכן לא נסכים לקצץ בסוור ולתת לעובד קבלן לעבוד במקום עובד נמל בקו המים".
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות