דמי ההובלה והמחיר לצרכן

פעם די היה בהעלאת דמי ההובלה ב-50 דולר למכולה לגרום לבעל המטען לנסות להחליף מוביל ימי או משלח. הטענה של בעלי המטענים הייתה שאם הם ישלמו 50 דולר יותר לא ניתן יהיה למכור את הסחורה כי היא תתייקר.

היום כל שינוי משמעותו תוספת של 500 דולר, בעל המטען עוד אומר תודה ומבקש שיסגרו לו את הבוקינג. האם דמי ההובלה כיום גרמו להתייקרויות במשק?

מתברר שבינתיים אין דרמה במשק בשל דמי ההובלה, אבל יש מוצרים שבלתי אפשרי לייבא אותם.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.


רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות