קוסטקו חוכרת אוניות

ענקית הקמעונאות האמריקאית קוסטקו (לא לבלבל עם קוסקו) הצטרפה לקמעונאיות אחרות כמו וולמארט, איקאה, ג'ון לואיס, הום דיפו ודולר טרי, וחכרה אוניות לאור דמי ההובלה הגבוהים.

קוסטקו מוכרת רק לחברי מועדון שמשלמים מנוי שנתי, זה כדאי לה וגם ל-70 מיליון החברים שקונים מוצרים במרווח מאד מאד דק. היקפים גדולים של קניות עם מרווח זעום עושים טוב בימים רגילים, אבל בימים שבהם דמי ההובלה עלו פי עשרה זו בעיה קיומית.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות