ירידה של 30% בחבילות

תוצאות עסקיות קשות לחברת דואר ישראל. היא מדווחת שהכנסותיה בששת החודשים של השנה הסתכמו ב-744 מיליון שקל, ירידה של 18% מול אותה תקופה אשתקד. הכנסות הסחר המקוון ובנק הדואר ירדו משמעותית עקב הירידה בצריכה מאז פברואר 2020 בעקבות מגפת הקורונה ומיעוט הנסיעות לחו"ל, ואף הדואר המסורתי המשיך לרדת בתקופה.

בתקופה זו הוזמנו מחו"ל 21 מיליון חבילות, מול 30 מיליון במחצית 2019, ירידה של 30% בהזמנת חבילות מול אשתקד.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.


רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות