על ייצוגיות ועל שיטת מצליח

כל מי שנזקק לשירות בענף השילוח בכלל והימי בפרט, מכיר את התחושה המתסכלת: הצעות מחיר וחשבונות לתשלום שהם פשוט שדה מוקשים. ברור שיש חברות שילוח המחייבות אך ורק את מה שסוכם מראש ונוהגות בשקיפות מלאה, אך לא כולן.

מהיכרות שלי את התחום ברור שיש גם חברות שמנצלות את חוסר הידיעה וחוסר היכולת של הלקוח לעקוב אחר החיובים ולהבין אותם, בצירוף הלחץ לשחרר את המשלוח מהר ככל שניתן כדי להקטין הוצאות.

בסעיפי חיוב עלומים ומוזרים, תחת כותרות משתנות, מכניסות חלק מחברות השילוח חיובים שכל לקוח, ואפילו הוא עירני ובקיא, יתקשה להבין האם הוא חייב לשלמם? האם הסכום מדויק? למה בדיוק מיועד כספו והאם ניתן להקטין את הסכומים?

לרשות הלקוחות - פרטיים או עסקיים, הנעזרים בשירותי שילוח וניזוקים עקב גבייה שלא כדין עומד כלי משפטי חשוב – תביעה ייצוגית נגד המשלח.

* הכותבת היא עורכת דין עצמאית, העוסקת בתובענות ייצוגיות.

* אין במידע במאמר זה כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי פרטני.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות