יותר חבילות פחות הפסד

חברת דואר ישראל פרסמה את תוצאותיה העסקיות לחצי הראשון של שנת 2021. ההכנסות צמחו ב-11% והסתכמו ב-827 מיליון שקל, לעומת 744 מיליון באותה תקופה אשתקד. ההפסד בחצי הראשון של השנה עמד על 64 מיליון שקל, לעומת הפסד של 163 מיליון שקל באותה התקופה אשתקד.

עיקר הגידול בהכנסות נובע מהתאוששות מגזר הסחר המקוון, וחזרה להזמנות בדומה לתקופה שלפני מגפת הקורונה.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות