קיצוץ בשל נסיבות או כוונת זדון?

לחברת הייעוץ Drewry יש שלושה פורומים בלתי תלויים, האחד למובילים ימיים השני למשלחים והשלישי לבעלי מטענים. בשיחות עולים ממצאים מעניינים לגבי איכות השירות בהובלה ימית בעת שיא מגפת הקורונה למול המצב לאחר כמה חודשים. השאלה היא האם קיצוץ הקיבולת היה מהלך בכוונת זדון או מוצדק לנוכח הנסיבות?

באפריל דיווחו 83% מבעלי המטענים שהשתתפו בפורום שמשלוחים שלהם גולגלו לאוניות הבאות. כלומר לא הוטענו באונייה שהוזמנה למרות שהם קיבלו אישור על הבוקינג לאותה אונייה.

לטענת המובילים הימיים למרות הביטולים, הם עדיין מציעים לבעלי המטענים שירות לכל היעדים שהיו קודם (בעזרת שילוב של כמה שירותים).

מה אומרים על כך בחברת הייעוץ? הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות