חכירה כניהול סיכונים

היש דרך טובה יותר לבטא את המהפך של צים מאשר הזמנה של 10 אוניות מכולה חדשות? מי היה מאמין לפני שנה ששינוי כזה יכול להתחולל? אבל ההודעה של צים אינה מפרטת את השיקולים של המהלך ואת התחכום בצעד הזה. מדוע היא בחרה ב-LNG? מדוע בחכירה ולא בקניה?

צים חתמה על עסקה עם SEASPAN לחכירה ארוכת מועד של עשר אוניות מכולה בעלות קיבולת של 15,000 TEU. ההזמנה תקפיץ את הקיבולת של צים בכמעט 40%.

גליקמן: "זהו הסכם בעל חשיבות אסטרטגית עבור צים. האוניות החדישות יאפשרו לנו להיענות לצרכי השוק הצומח בסחר בין אסיה לחוף המזרחי של ארה"ב ולהעניק ללקוחותינו שירות אמין ואיכותי בסחר החשוב הזה".

הרחבה אודות העסקה הזו תתפרסם במגזין של חודש מרץ.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות