המתחרה של גרימלדי

חברת הספנות "נפטון ליינס" שומרת על פעילותה בפרופיל נמוך למדי, אבל בנמל אשדוד אומרים ל"המטען" שהיא כבר מחזיקה בנתח שוק של 40% בפריקת כלי רכב בנמל.

"נפטון ליינס" פתחה שירות חדש להובלת כלי רכב, נגררים ומטענים מסוג RoRo באוניות גלנוע. הקו יחבר ישירות, על בסיס שבועי, נמלים במערב הים התיכון (צ'יוויטווקיה באיטליה, ברצלונה בספרד, טנג'יר במרוקו, מרסיי- צרפת, ועוד) עם נמלי אשדוד וחיפה בישראל, ואלכסנדריה במצרים.

לדברי מורן מנו, סמנכ"ל החברה: "הקו החדש מעניק ערך מוסף ללקוחותינו בתחום יבוא הרכב והמשאיות ויחזק את פעילות ענף ההובלה הימית". רוני נמר, מנהל שירותי הגלנוע במנו ספנות מסביר שהרבה מהמטענים שנפטון מובילה קשורים לענף הבנייה, נגררי קירור, כלי רכב של יבואנים מקבילים ושל יבואנים רשמיים כמו צ'מפיון והובלת מכולות על נגררים.

השירות החדש של נפטון פוקד שבע פעמים בחודש את נמל אשדוד וארבע פעמים בחודש את נמל חיפה. השירות שפוקד ארבע פעמים בחודש את נמלי אשדוד וחיפה פוקד גם את ולנסיה ואת ברצלונה בספרד, בצרפת את נמל סט, בסלובניה את קופר וביוון את פיראוס. השירות שפוקד שלוש פעמים בחודש רק את נמל אשדוד פוקד גם בטורקיה את בורוסן ואת דרינצ'ה, ביוון את פיראוס, בקפריסין את לימסול ובמצרים את אלכסנדריה.

זו הפעם הראשונה שנפטון מציעה את נמל חיפה ועוד בשירות ישיר ללא שטעון. נפטון היא היחידה שמציעה שירותי גלנוע מהים השחור לישראל. נפטון גם מציעה שירות ישיר מצרפת ומספרד שהיו עד כה בשטעון מפיראוס.

"נפטון ליינס" מיוצגת על-ידי מנו ספנות כסוכנת בלעדית בישראל מאז 2012. היא מחזיקה צי של אוניות מהדור החדש של שנות ה–2000 בעלות קיבולת של בין 1,200 ל-4,500 כלי רכב, משאיות ונגררים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות