תרבות של משבר

ב-29 במרץ בשעה 13:00 חולצה האונייה Ever Given מהשרטון בתעלת סואץ. יומיים קודם לכן הופק הסרטון השמח הזה שבו נראות הגוררות הגדולות מחלצות לכאורה את האונייה מהשרטון. אבל גם קודם היו שמחות מוקדמות שכן כל הזמן קיבלנו שידורים הנה כל רגע... ממש או-טו-טו... עוד שנייה היא בחוץ.

אבל לא רק מהצד המצרי לא קיבלנו מידע שוטף ואמין. חברת Evergreen התבקשה לשתף את העולם (ביניהם גם לקוחותיה) במה שקורה. היא הגיבה במשהו כמו 'תשמעו זו לא בדיוק האונייה שלנו', שזה נכון ברמה המשפטית הטהורה, אבל מטופש ברמה המסחרית כשהלוגו הענקי שלה מרוח על כל דופן האונייה באותיות קידוש לבנה.

אירוע בכיסוי עולמי עם השלכות לוגיסטיות, הביא לכך שפתאום לענף הייתה חשיפה שלא הייתה לו מעולם. כל זב חוטם עם התואר "כתב" מרח מילים שהעתיק מ"כתב" אחר מתוך תקווה שהכתב הראשון מבין משהו בתחום, וכולם חיכו למידע מקצועי מהענף. התרבות של השתיקה נחשפה הרבה יותר מהאירוע הלוגיסטי.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות