פריקה עצמית של קרונות

בפעם הראשונה הגיעו לנמל חיפה קרונות של רכבת ישראל באוניית גלנוע וגורר הוביל את הקרונות לשטח האחסנה. עד היום פרקו את הקרונות הללו עם מנופים של האונייה שהביאה אותם או עם מנופים של קבלן פרטי.

גורם בנמל :"באונייה של גרימלדי הובלו ששה קרונות, כאשר כל אחד במשקל 55 טון. כל קרון יצא בנפרד מהאונייה ע"י גורר שמחובר עם גוזניק (שיבוש לשוני של המונח GOOSENECK צוואר האווז או מַפְרֶקֶת) לעגלות של 80 רגל של גרימלדי".

עד כה הקרונות נפרקו על ידי שני מנופים ישירות לפסי הרכבת בקישון. אלאלוף ספנות היא הסוכנת של גרימלדי בישראל.






קרון על "גוזניק"


"גוזניק"

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות