כוננות ספיגת קיבולת

אחרי שפרסמנו שהנתונים מלמדים שאין גידול חריג בביקוש להובלה ימית (במבט גלובלי), אפשר לשאול אם כך מדוע דמי ההובלה מזנקים לרקיע? נדמה שרוב קוראי "המטען" מבינים שהשיבושים מקטינים את ההיצע המעשי של הקיבולת בענף, שהרי המתנה של אוניות מחוץ לנמלים פירושה בפועל פחות קיבולת. אבל מהו השיעור מהצי שנמצא בפועל בלתי פעיל?

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות