ריסון עד סוף העשור

קיבולת הצי של מארסק עומדת כיום על 14.4% מהצי העולמי (לפי דירוג אלפליינר). מבחינת צבר ההזמנות עוברות אותה בקיבולת חמש חברות ספנות, אלא שמארסק נצמדת לתוכנית הריסון בצמיחה עד סוף העשור.

זאת למרות שהיא החמיצה שתי הזדמנויות נדירות לניצול קיבולת נוספת (מגפת הקורונה והחותים), שבהן כל תוספת קיבולת הייתה שווה זהב.

מאז שנת 2018, שינתה מארסק את המדיניות והגדירה עצמה כחברת לוגיסטיקה משולבת, במקום חברת ספנות של מכולות.

הכוונה טובה. לברוח מהתנודתיות בדמי ההובלה למשהו יציב יותר. לוגיסטיקה למשל.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות