הרשת של ג'מיני

יוהן סיסגור, סמנכ"ל בחברת הספנות מארסק, התבקש לתאר את המוצר של שותפות ג'מיני של מארסק והאפאג לויד, ולהסביר כיצד השותפות מתכוונת לבדל אותו ממוצרים של מתחרים? האם תצליח השותפות לקבל דמי ההובלה גבוהים יותר?

כבר כתבנו כאן על שינוי תפיסת הרשת של השותפות. פחות פקידות בסבב ופחות סיכונים לשיבושים. מארסק השקיעה 3 מיליארד דולר במסופי המכולות שלה להתמודד עם הגידול בביקוש ועם התפיסה החדשה של הרשת היעילה.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות