הנוסעים חוזרים בהמוניהם למטוסים וזה הביא לירידה של 78% בהפסד הגולמי של אל על ברבעון הראשון של השנה, חרף גידול של 128 מיליון דולר בהוצאות. אבל מה לגבי המטען? איך הוא עבר את המבחן בימים שאחרי הקורונה?
ההכנסות ממטען ברבעון הראשון לשנת 2022 קטנו ב-1.9 מיליון דולר, שזו ירידה של 2% לעומת הכנסות ממטען ברבעון הראשון לשנת 2021 זאת בעיקר עקב הפסקה של הטיסות הבינ"ל במטוס המטען מסין לאירופה והצבת המטוס לקו של תל אביב, לטובת השוק הישראלי. מנגד נוספה קיבולת בכרסי מטוסי הנוסעים. אמנם המטען ירד ב-18% אבל לא הרווחיות.