אל על: לשבור את המסורת

נראה שזו פעם ראשונה שמנכ"ל טרי של אל על מבין מה הוא אומר בתחום הובלת המטענים. אם הייתה ברכה כלשהי במגפת הקורונה, היא שהנהלת אל על הבינה שהמטענים הכנף השלישית במטוס.

אל על יודעת לגדר דלק, מטבע חוץ ועכשיו היא מבינה שהמטען הוא הגידור הטוב ביותר למשברים בענף הנוסעים.

למפגש הלקוחות של אל על הוזמנו המשלחים והיצואנים הגדולים. הוא התקיים בכפר דניאל בביתו של רונן שפירא, המנהל הדומיננטי של חטיבת המטענים של אל על. על שמו של שפירא רשומה ההצלחה הגדולה של אל על במגפת הקורנה בהיבט של המטענים.

"זו הפכה למסורת להיפגש אצלנו בבית עם לקוחות שהם גם חברים וזה לכבוד לנו, אבל יש גם מסורת שאנחנו עומדים לשבור אותה.

מה רמזה מנכ"לית אל על במפגש לקוחות המסורתי לציון כניסתה לתפקיד?

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.

דינה בן-טל גננסיה ורונן שפירא

אורי שוחט, דינה בן-טל גננסיה, אמיר ברנדל ורונן אזולאי

מוטי ארבל ורפי רוזליס

אפרת רענן ואורי שוחט

מוטי ארבל, רונן שפירא, ליאת הדר-שרביט ואמיר שני

איתמר למדן ורונן שפירא

הדר ליקנס, משה בן-חביב, רונן שפירא, אבי פרי, רונן אלוני ואיציק רומנו

רונן שפירא ולי עזוז

הדר ליקנס, רונן שפירא וננסי פרידמן

הבוסיות של רונן: דינה בן טל גננסיה, רונן שפירא ומיכל שפירא

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות