שיר למעלות

ליצואן מדנמרק היה הסכם מסגרת עם מוביל ימי להובלה של מוצרי חלב, כשהצדדים הם היצואן והמוביל הימי. האחרון היה אחראי לשירותים שיינתנו, בין אם הם ניתנים בידי המוביל ובין אם על ידי נציגיו או על ידי צד שלישי.

ביום מן הימים, התקשר היצואן הדני עם קונה באיחוד האמירויות בהסכם לממכר ממרח גבינת שמנת. היצואן הזמין משלוח הגבינה המדובר מחברת Vejle, דנמרק, לאיחוד האמירויות הערביות, באמצעות המוביל הימי.

בהזמנה צוין שנדרשת הובלה במכולת קירור מכוילת ל-3 מעלות צלסיוס.

ההובלה מ-Vejle לנמל בדנמרק, נעשתה על ידי מוביל יבשתי, שהיה קבלן משנה של המוביל הימי. ואכן, כעבור יומיים נאספה המכולה הריקה מהנמל על ידי משאית של החברה האחרת, נהוגה בידי נהג של החברה האחרת, ונמסרה על ידו ליצואן לצורך הטענתה במפעלו מבלי שכוילה ל-3 מעלות צלסיוס קודם לכן.

המטען – בשווי של 700,000 קרונות דניות - התקלקל.

היצואן תבע את המוביל הימי.

* הכותבת היא עורכת דין, העוסקת בדיני מכס וסחר בינלאומי.

* אין במידע במאמר זה כדי להוות תחליף לייעוץ משפטי פרטני.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות