אשדוד: אפליקציה ללקוחות הנמל

נמל אשדוד משיק את אפליקציית GoPort, יישומון ייעודי ללקוח, שנועדה לבסס את הקשר עם סוכני אוניות, עמילי מכס ונהגים. ביישומון כל לקוח יקבל מידע שרלוונטי לגביו. לדוגמא נהג ידע על עומס תנועה מחוץ ובתוך הנמל, הובלות מאושרות ומסלולי נסיעה מיטביים. עמילי מכס וסוכני האונייה יקבלו מידע על סטטוס אוניות ומיקום מדויק בשטח האחסנה.

בנוסף, תחסוך האפליקציה פניות לגורמים במשרדי הנמל – המשתמש "ישרת" את עצמו.

שיקו ז'נה, מנכ"ל נמל אשדוד: "אנו ממשיכים לגייס את הפיתוחים המתקדמים ביותר למען שקיפות ושיפור השירות לשותפיה ולקוחותיה.

"אנו גאים להשיק את אפליקציית GoPort למען לקוחות הנמל, המאפשרת שקיפות, ייעול ושיפור תהליכי שירות. נמשיך לפעול ולקדם יישומים נוספים למען כלל לקוחותינו במטרה להמשיך להיות בחוד חנית נותני השירות בעולם הנמלים הגלובלי".
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות