ניאגו: "מאוחר ופחות מדי"

סמי ניאגו, מנכ"ל כרמל שירותי ספנות, מותח ביקורת על ההסכם שהושג בנמל חיפה, לפיו ניתן יהיה לטעון מכולות ריקות בקישון מזרח בחודש או בחודשיים הקרובים. ניאגו אומר שזה מאוחר מידי, פחות מידי ולא מושלם.

ניאגו: "אם יש 70 אלף מכולות ריקות בישראל, 30 אלף נגיד באזור חיפה, מה יעזור לנו לעבוד מבוקר עד ערב שלוש משמרות כי בפרויקט הזה ונעשה סדר גודל של 100 או 70 פעולות במשמרת? מה זה 300 פעולות על 30 אלף מכולות תקועות?

"מנהלי שני הנמלים צריכים להתבייש בכך שלא הצליחו לשכנע את הוועדים ואת ההסתדרות להציל את המצב. יש לנו עוד חצי שנה לסבול. הוועדים היו צריכים לצאת מהקופסה ולהסכים לגייס עובדים זמניים".

מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן: "אני מאוד מצטער שסוכן אונייה שמצא ברציפי נמל חיפה פתרון למכולות אמוניה שאמורות להגיע לדימונה, כשהעובדים עובדים בזהירות ופורקים את האיזוטנקים ולא חושבים על הפרמיה, אלא על עובדי חיפה כימיקלים בדימונה, דווקא הוא מוצא בהנהלה ובעובדים האלה להשתלח. אין ספק שזו דרך מאוד מקורית לבטא את הכרת הטוב".

נמל אשדוד: "הפתרון המלא לקיצור התורים בנמלים הוא באמצעות הסכמת ההסתדרות להוספת עובדים זמניים לקו המים".

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות