אם הנמלים היו מבטלים

כמו בישראל, גם בנמלי תעופה באירופה ובארה"ב תורים ארוכים בתוספת של אלפי ביטולי טיסות. תוהו ובוהו אמיתי נוצר בשל מחסור בעובדים. למרות זאת איש לא קרא לפטר את המנכ"לים או את יושבי הראש של נמלי התעופה. גם בישראל מקבל נתב"ג יחס מועדף על נמלי הים.

ברור לכולם שזה גל הלם שני או שלישי של מגפת הקורונה. מה מביא את לקוחות נמלי התעופה לגלות יותר הבנה מלקוחות הנמלים? אולי קוראי "המטען" יכולים לעזור כאן?

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות