רגב: "אשדוד יישאר ממשלתי"

אתמול בטקס הרמת הכוס בנמל אשדוד לרגל ראש השנה ולהבדיל מנמל חיפה השתתפו שרת התחבורה מירי רגב והשר לשיתוף פעולה אזורי דוד אמסלם ויו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד.

שרת התחבורה מירי רגב הרגיעה את העובדים ואמרה שכל עוד היא בממשלה נמל אשדוד יישאר ממשלתי. המשפט הזה לא אומר שלא תהיה הנפקה, צריך לשים לב לדקויות.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות