עובדי נמל אילת יצאו אתמול באופן רשמי לחל"ת. קודם הם סירבו להשלים עם הגזירה, אבל לאחר ההכרעה בבית הדין לא נותרה להם ברירה. ל"המטען" נודע שכל
פגיעה בצירים מרכזיים, קריסת גשרים, ניסיונות חדירה לנמלים, תרחיש עלטה בנתב"ג, שריפות ליד מתקנים אסטרטגיים ומחסור חריף בכוח אדם. תרחישים
תעבורה ימית חיפה נותרה רק עם סירת נתב אחת. השנייה מושבתת בעקבות תקלה במנוע. מקור של "המטען": "חברת קטרפילר תספק מנוע חלופי שיגיע רק בעוד כמה
חברת השילוח iShip מציעה מסלול עוקף חותים כדי לתת מענה לזמני ההפלגה שהתארכו עד מאוד ולעובדה שחלק מחברות הספנות הפסיקו להוביל מטענים ישירות
דוד כהן, סמנכ"ל תפעול ומסופים בנמל חיפה, מונה למשנה למנכ"ל. כהן ימשיך לנהל את התפעול ובמקביל ישמש כמשנה למנכ"ל. גורם בנמל: "הוא מכיר היטב את
חברת נמלי ישראל (חנ"י) הקצתה לחברת נמל חיפה שטח נוסף לאחסנת מטען כללי לרבות מכוניות. השטחים נדרשים לשם הרציפות התפקודית של המשק ונמלי
אין בשורות חיוביות בתוצאות של פרייטוס, פלטפורמת ההזמנות המקוונות להובלה. ברבעון השני של שנת 2023 היא עדיין מפסידה 2 מיליון דולר בחודש
רכבת מטענים שתתחרה בתעלת סואץ זה נרטיב שקל למכור, לא רק בישראל. הנה גם נשיא רוסיה והנשיא האיראני הסכימו על מסדרון תחבורה עם הודו, שיתחרה
בפגישה שהתקיימה אתמול בין ראש הממשלה לבין שרת התחבורה ושר האוצר, התקבלה החלטה לחבר ברכבת את ישראל מקריית שמונה ועד אילת. לפי הסיכום בשבועיים
שוב חברת תעבורה ימית חיפה סגרה את הנמלים במרחב חיפה לכניסה וליציאה של אוניות. מה הסיבה הפעם אתם שואלים? ערפל כבד...