גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים, חושף שהליך הקליטה של נהגים זרים מתקדם ושהם יגיעו מהודו או מתאילנד. בן הרוש: "אנו מתחילים בפיילוט...
בכתבה על התנגדות שרת התחבורה לשיקוע הרכבת בחיפה, קורא הביא קישור לידיעה מלפני עשר שנים לפיה אושרה השקעה של 1.3 מיליארד שקל לשיקוע. קוראים
כל פעולה ניתנת ל"הסברה" בנרטיב מתאים. איך ניידות חדשות יפחיתו קטל בכבישים? לפי האחראים לביטחון הנסיעה "לאור העלייה המדאיגה בקטל בכבישים,
בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2025 הובילה רכבת ישראל 5 מיליון טונות מטענים והכנסותיה מהובלת המטענים הסתכמו ב-242 מיליון שקל. הגידול בהובלת
שרת התחבורה מירי רגב הצהירה שהיא מתנגדת לשיקוע של הרכבת לאורך חוף הים בחיפה כי מדובר בהשקעות עתק. מה המשמעות? בכיר בענף: "שיקוע הרכבת הכרחי
מי אחראי לכך ש-23,000 איש שמבקשים להנפיק רישיון נהיגה למשאית של 15 טונות ומעלה, ממתינים שלוש שנים לבדיקות רפואיות של המכון הרפואי לבטיחות
בחפיפה עם מנכ"ל חדש, המנכ"ל היוצא משאיר לו שלוש מעטפות כשהוא יכול לפתוח אותן רק במצב קשה. במשבר הראשון העצה במעטפה "תאשים אותי, אמור שזו
לפי שרת התחבורה התוכנית לשיקוע הרכבת לאורך קו החוף בחיפה לא תקודם בשל עלויות גבוהות. בכיר בענף: "המשמעות היא שפרויקט חזית הים ייפגע. איך
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעה לתקן את פקודת התעבורה לטכוגרף דיגיטלי. המשטרה תוכל לאכוף את הדין עם המידע שנאגר
לפי הצעת משרד התחבורה כלי רכב חדש יחויב במבחן רישוי שנתי רק לאחר שלוש שנים ואח"כ פעם בשנתיים. מוסכים ומכוני הרישוי מתנגדים בתוקף. המשטרה