נמל אשדוד ביטל את ההנחות על פריקת מכוניות, כדי לפנות שטחים למטען כללי. זה צעד חריג כי מכוניות מניבות הכי הרבה הכנסה לנמל. האם הביטול הקטין
ראשי ועד טרנספורט וסוור בנמל חיפה מזהירים את ההנהלה שעקב כשלים בטיחותיים חמורים ושיתוק תפעולי הם ישביתו ממחר את פריקת כלי הרכב. "אנו לא
לא רק האונייה הגדולה MSC Jade הורידה שוקע ל-14.5 מטרים אלא גם האוניות הגדולות שתגענה אחריה תאלצנה להוריד שוקע. האונייה הבאה שמתוכננת להגיע
כבר שבוע שעובדים בנמל חיפה לא נרשמים לעבודה בשעות נוספות בהוראת ועדי תפעול ונראה שכעת הסכסוך עולה שלב. מה מחכה לבעלי המטענים ולמובילים
100 מיליון שקל הוא הרווח התפעולי של נמל אשדוד בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2025, אבל לא בטוח שזה מספק. צריך לזכור שעל חברת נמל אשדוד יש
מאז הישיבה האחרונה של ועדת הכספים של הכנסת בנוגע למצב בנמל אילת, לא התקדם דבר. אוניות לא פוקדות את הנמל ולא הוחלט על צו יבוא. בזבוז זמן...
מאז פגישת המו"מ האחרונה בנמל חיפה לא נערך דיון נוסף ולכן לא ברור מה יעלה בגורלם של העובדים שאמורים לקבל קביעות בקרוב. גורם בנמל: "העובדים
לאור טענות של חברות הובלה ונהגים על תורים מחוץ לנמל המפרץ בכל פעם שנכנסת אונייה, במיוחד אם היא צריכה לטעון הרבה מכולות, אומר גורם בנמל:
האונייה של MSC שתיכנס לנמל המפרץ לא יכולה להיכנס לנמל חיפה. מדוע? ד"ר (רב חובל) יגאל מאור, לשעבר מנהל רשות הספנות והנמלים, נזכר שחברת נמל
האונייה הגדולה של MSC פקדה את נמל המפרץ למרות שגורמים שונים טענו אחרת. גורם בענף: "היו שהתעקשו שהיא לא תיכנס מסיבות של ניתוב ועגינה. תעבורה