גרימלדי בצומת דרכים

ביום שישי נפתח באתונה כנס היורומד ה-26 של קבוצת גרימלדי. 800 משתתפים מענפי הלוגיסטיקה והנמלים היו בכנס, למעט ישראלים שכמעט כולם נמנעו להשתתף מפאת יום הכיפורים שחל באותו היום.

בכנס סיפר עמנואל גרימלדי שלשכת הספנות הבין-לאומית (ICS) בראשותו הציגה לארגון הימי הבין-לאומי (IMO) את Zero Emission Shipping Fund: הצעה להקטנת פער העלויות בין דלק ימי קונבנציונלי לבין דלק חלופי, תוך תמריץ ייצור וקליטה של דלקים חדשים ללא פליטה.

עקרון הקרן הוא גבייה של 20 עד 40 דולר לטונה, דלק מה שיכניס 5 עד 10 מיליארד דולר בשנה. התשלום הוא על חברת ספנות והמימון הטבעי יבוא מהיטל דלק כמובן.

קבוצת גרימלדי נמצאת בבולמוס השקעות באוניות גלנוע חדשות.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.


רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות