אמזון מפתחת משקפיים חכמים לשליחים כדי להדריך אותם אל, סביב ובתוך בניינים. אם הניסוי יצליח, המשקפיים יעזרו לנווט לאורך המסלול של ההפצה, במתן הנחיות שמאלה או ימינה, איזו מעלית, לעקוף מכשולים כמו שערים או כלבים נושכים.
המשימה היא להוזיל את עלויות ה"מייל האחרון" במשלוחים, הרכיב הכי יקר ומסובך שהוא ניווט באזורי מגורים, פריסת יותר שליחים ושימוש מוגבר בדלק. מחצית מהעלות של המשלוח לבית נמצאת במייל האחרון.
עם מיליוני חבילות שנמסרות ביום, כל עיכוב מצטבר לעלות משמעותית. המשקפיים ישחררו את השליח משימוש במכשירי GPS ויאפשרו לו לשאת יותר חבילות.