טאלנטים לצים

צים השיקה מסע פרסומי במטרה למשוך כישרונות ל-ZIM USA, שמשרדיה החדשים נמצאים בווירג'יניה ביץ'. המסע מציג את התרבות הארגונית של צים ואת הערכים שהופכים אותה למקום עבודה ייחודי ודינאמי בענף הספנות.

סיסמת הפרסום Hear the Difference, See the Difference, Be the Difference. משהו כמו 'שמע, ראה, היה אתה ההבדל'.

ניסים יוחאי, נשיא צים ארה"ב: "צים ממשיכה לצמוח ולפתח שירותים חדשים. אנו נרגשים לחזק את המותג שלנו ולמשוך אנשים שמוכנים לעזור לנו להשיג את החזון שלנו".

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות