הסכם קיבוצי בגדות

קבוצת גדות, ועד העובדים וההסתדרות הכללית במרחב חיפה חתמו על הסכם קיבוצי חדש הכולל עדכוני שכר, מענק חתימה ושיפור תנאי הרווחה לעובדים, לצד צעדים התומכים ביציבות החברה.

עופר לינצ'בסקי, מנכ"ל קבוצת גדות: "ההסכם משקף את המחויבות המשותפת שלנו לעובדי הקבוצה ולהמשך פיתוחה של גדות. שיתוף הפעולה עם ועד העובדים וההסתדרות מאפשר לנו לבסס תשתית יציבה להמשך צמיחה, תוך שמירה על תנאי העסקה הוגנים וסביבת עבודה מתקדמת.

"גם כשעלו מחלוקות, הן נפתרו ברוח של שיתוף פעולה והדדיות, מתוך רצון כן להגיע להסכמות המיטיבות עם כלל הצדדים".

לינצ'בסקי הודה להסתדרות והביע הערכה רבה לוועד העובדים, אותו הוא רואה כשותף מלא לדרך העסקית ולהצלחת החברה.

דוד לוי, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב חיפה: "אנחנו מברכים על חתימת הסכם חשוב זה, שמשפר את תנאי העובדים ומחזק את היציבות הארגונית בחברה.

"יחסי העבודה בין הנהלת החברה, בראשות המנכ"ל לינצ'בסקי, מנכ"ל תשתיות ואופרציה עופר רז וסמנכ"לית משאבי האנוש הילה בן דוד, לבין הוועד בראשות אילן אלפסי, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי דוד לוי ומחזיק תיק גדות אילן ברנשטיין, מתאפיינים בשיתוף פעולה ובהערכה הדדית".


מימין: גיא קורדובה, דוד לוי, עופר רז, הילה בן דוד, עופר לינצ?בסקי, אילן אלפסי, משה מזרחי, אופק יתח, מאור ונטורה, תמרה דוילה, אילן ברנשטיין

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות