אם המרתם 1,000 דולר לשקלים בתחילת שנת 2025 קיבלתם 3,650 שקל אבל כיום תקבלו 2,916 שקל או 734 שקל פחות. כאשר ברקע השכר עלה, הארנונה, השכירות, האנרגיה (שלא לדבר על ארוחה במסעדה).
בשיחות של "המטען" עם גורמים בענף עושה רושם שכל המשלחים כבר גובים CAF (היטל שער) על משלוחים שנפרקו בנמלים מה-1 במאי (חלק ב-15 במאי). החיוב נע בין 85 ל-95 שקל לשטר מטען.
היצואנים במועקה, המשלחים מצאו פתרון. מה עם חברות הספנות? הכתבה המלאה בגרסה למנויים.