קבוצת גולד בונד (קונטרם) מקבלת תעודת הצטיינות יתרה על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2026. "המטען" משווה את תוצאות הרבעון הראשון של השנה לעומת אותו רבעון בשנה שעברה, אבל יותר מכך לעומת אותו רבעון בשנת 2024.
המנכ"ל עמוס דעי קיבל את ניהול החברה לידיו בינואר 2024, ממש בעיצומה של המלחמה שגרמה לירידה בפעילות בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2023.
ההכנסות של מגזר ה-FCL ירדו אז ב-26% ושל ה-LCL ב-12%. נקודת זינוק קשה. אבל בואו נראה מה דעי והצוות שהקים עשו מאז. יש לזכור שמדובר בפעילות בענף שלא צומח במהירות.