עובדים מצטיינים
4/6/2026
פנינית ברמן
בטקס הענקת פרסי "העובד המצטיין" ע"ש נוח מוזס זכו שני עובדי נמל אשדוד ההצטיינות: חגית זירד מצטיינת שר ואיציק מרדכי מצטיין נשיא.
זירד, מתאמת התקשרויות לרכש ושירותים בחטיבת לוגיסטיקה והנדסה, אחראית על כל ההתקשרויות של חטיבת הון אנושי ומובילה מכרזים מורכבים.
היא נבחרה בשל מקצועיותה והבנתה המעמיקה בתחומי אחריותה. היא מהווה דוגמה אישית ועושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר.
איציק מרדכי מנהל טכנולוגי באבטחת מידע וסייבר, חטיבת הון אנושי, נבחר בשל היותו עובד איכותי, אכפתי, בעל ראש גדול וזמין יום ולילה, אשר עושה את עבודתו וגם הרבה מעבר לה במסירות ובמקצועיות. תרם רבות למערך הטכנולוגי בנמל.
מנכ"ל נמל אשדוד, ניסן לוי: "אני גאה בחגית ובאיציק שמגיעים להישגים רשמיים, ומביאים כבוד לנמל והכרה בהיותו נכס אסטרטגי משמעותי למדינת ישראל".