גולן: "נפנה את דגון"

בדיון מיוחד במועצת העיר חיפה, לבקשתם של חברי מועצת העיר דוד עציוני וזאב סוננזון, על עתידה של ממגורת דגון והשלכותיה על פיתוח חזית הים של חיפה, התבררו כמה קשיים והבטחה אחת.

השניים ביקשו סקירה מלאה מנציג חברת נמלי ישראל (חנ"י) ומנציג העירייה על מצב הדברים, וכן ביקשו לפנות לחנ"י בדרישה להאיץ את פיתוח הממגורה החלופית במזרח המפרץ ולהגדיל את הקיבולת ל-110 אלף טונות.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות