עוברים לשלב ב'

לפני שבועיים וחצי נערך בירור משמעתי לשני הנתבים בתעבורה ימית חיפה שסירבו לתמרן כניסה של מכלית דלק.

מאחר שלא הושגו הסכמות, הנושא עובר לשלב ב', כלומר לוועדה עליונה שמורכבת משני חברי הנהלה ומנציג הסתדרות.

המשמעות היא שנציגי הנתבים בוועדה יהיו במיעוט.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות