הסיבה? מסיבה!

במוצאי שבת החלו לעבוד בנמל חיפה באיחור של שעה וחצי. הסיבה: מסיבת קיץ לעובדי נמל חיפה במועדון זאפה עם הזמר אושר כהן. למעשה זו מסיבה שתוכננה לחג הפורים אך נדחתה בגלל המלחמה.

ההנהלה הסבירה שעקב מסיבת פתיחת הקיץ שהתקיימה במוצ"ש חול שינויים בשעות העבודה של משמרת מוצ"ש.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות