נתבים בעיצומים?

מה קורה בתעבורה ימית חיפה? ל"המטען" נודע שביום רביעי בבוקר כינסו הנתבים אספת עובדים ומאז כל תנועה אורכת יותר זמן, ההפסקות ארוכות יותר ואוניות מתעכבות.

מחברת תעבורה ימית חיפה נמסר: "הפעילות בנמל נמשכת כסדרה והחברה פועלת לשמירה על רציפות תפקודית ומתן שירות מלא לכל הלקוחות".

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות