חדר מצב לתעשיינים

התאחדות התעשיינים מפעילה חדר מצב ומכריזה על מעבר למתכונת חירום. עקב מתקפת הטילים מאיראן לעבר צפון ישראל הלילה ועדכון הנחיות פיקוד העורף בכל רחבי המדינה, התאחדות התעשיינים החלה בהיערכות מיוחדת של להמשך פעילות המשק תחת אש.

בהתאחדות התעשיינים מבהירים שענפי התעשייה השונים ימשיכו לעבוד באופן מלא בהתאם לנוהל "משק חיוני", בדומה למתכונת הפעלת המשק במבצע "שאגת הארי".

הפעילות במפעלים ובקווי הייצור תימשך כסדרה, בכפוף לקיומם של מרחבים מוגנים תקניים ועל פי הנחיותיו המדויקות של פיקוד העורף.

במקביל, התאחדות התעשיינים פתחה מיד את חדר המצב המיוחד של הארגון. חדר המצב יפעל במתכונת מוגברת ויעניק מענה, ליווי וסיוע שוטף לתעשיינים ולבעלי מפעלים, בכל הקשור לבעיות לוגיסטיות, כוח אדם, שינוע והנחיות התגוננות.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות