אוניית מטען כללי שתוכננה לפקוד אתמול בבוקר את רציף קישון מזרח לא נכנסה כי קישון מזרח אינו ממוגן בפני טילים מאיראן. "המטען" מזכיר שבסבב הקודם של המלחמה סירבו הוועדים לעבוד שם וההנהלה איימה לפנות לבית הדין.
כעת הבינו בהנהלה מיד שבגלל שהרציף אינו ממוגן הוועדים לא יסכימו להצבת עובדים לעבוד בו, ולכן הוחלט להפנות את האונייה לרציף אחר. רק נשאלת השאלה מדוע לא דואגים למיגון ראוי כל כך הרבה זמן?