זוכרים את ההצהרות של כמה מראשי המובילים הימיים על הקפאת דמי ההובלה המזדמנים (ספוט)? עכשיו מגיעה שעת המבחן מול מחירי הדלק שזינקו ובמיוחד ה-LNG. האם יוותרו המובילים הימיים על עדכון ההיטל או על העלאת דמי ההובלה לנוכח רמת המחירים? איזו השפעה יש למחירי הדלק על חברות הספנות?
מחירי הדלק עולים וכל העולם ובת דודתו מדברים על זה. חבית עולה מעל 80 דולר ונסיכים סעודים מחייכים. את "המטען" מעניין מחיר הדלק לאוניות בשל ההשלכות על דמי ההובלה. בואו נבחן מה קרה במונחים מספריים.