להחזיר לאמזון עם לוקרים

מי שמחזיר מוצר לאמזון יודע שמדובר במטלה ובטרחה, אבל אי אפשר להתחמק מכך, ההחזרה היא חלק בלתי נפרד מהמסחר. "המטען" עצמו התנסה בעול הזה לא מעט פעמים וב-DHL מודעים לכך שמדובר בטרחה. DHL אקספרס ורשת הלוקרים של Done מציעות שירות חדש של החזרת חבילות אמזון דרך לוקר בזמינות 24/7, כל זאת במרחק של כמה מאות מטרים מביתו או מקום עבודתו של הקונה.

"עד היום מי שהזמין משלוח מאמזון וביקש להחזירו יכול היה לעשות זאת עם הבלדרים שלנו", אומר יונתן איבגי, סמנכ"ל הסחר של DHL אקספרס ישראל.

"אנחנו שואפים תמיד להרחיב את אפשרויות ה-FIRST MILE של הלקוח, ועל כן התחברנו עם חברת DONE שפרוסה בישראל, כך שאפשר להפקיד את החבילה באחד מ-250 הלוקרים, על הדרך מתי שנוח.

"למדנו שלכל אחד יש את ההעדפה שלו ולכן מגוון חלופות נותן מענה טוב. הפקדת המשלוח בלוקרים היא נוחה ופשוטה ומסונכרנת לחלוטין עם המערכות שלנו. ברגע שהפקדתם שם משלוח, אנו מיד יודעים על כך, הבלדר יאסוף אותו במהלך היום והמשלוח יצא לדרכו לאמזון".

זיהוי נעשה לפי קוד המשויך לחבילה, לפי טלפון ושם משתמש או באמצעות QR קוד באפליקציה. בלוקרים המופעלים באפליקציה הזיהוי מתבצע אוטומטית כשהטלפון בקרבה (בדומה לבלוטות' או Wi-Fi).

בעת קבלת חבילה, הלקוח מקבל מסרון וכן הודעה באפליקציה עם קוד, שבאמצעותו הוא יכול לקבל את ההזמנה שבלוקר. שליחים מקבלים הרשאות גלישה ומתפעלים את הלוקר דרך תפריט ייעודי באפליקציה ייעודית לשליחים.

יבגני קנפל, מנהל שותף: "שירות החזרת משלוחי אמזון באמצעות DHL, הוא בשורה חשובה בעבורנו, במיוחד לקראת חגי הקניות הקרובים. במאמץ משותף נחסוך לצרכן זמן, משאבים וטרחה, הכרוך בהחזרת מוצרים מאתר הסחר המוביל בעולם: אמזון, האהוב על ישראלים".
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות