חכו בבית

בקשה לתובענה ייצוגית הוגשה כנגד חברת הבלדרות DHL ישראל על סכום מוערך של 2.5 מיליון שקל. בכתב התביעה מובאות הטענות שלהלן:

DHL מתאמת עם לקוח זמני המתנה (למשלוח/הובלה) בטווחי זמן של שלוש שעות ואף למעלה מכך; או לא מתאמת עמם זמני המתנה כלל, וזאת כניגוד לחוק הגנת הצרכן המחייב תיאום זמני המתנה, מראש, שאינו עולה על שעתיים.

DHL מציינת ואת במפורש ב?מדריך החזר מוצרים לאמזון ארה?ב" כי טווח זמני התמתנה של DHL הוא 3 שעות לכל הפחות, תוך הפרה מופגנת ומקוממת של החוק. שיטה שנייה היא "עד סוף היום".

תגובת DHL: "חברת DHL עוסקת בתמיכה במשק הישראלי בזמן לחימה ובהגברת המסחר לישראל. נלמד את התביעה ונגיב בהמשך בהתאם".

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות