צים מחזירה את ZEX

אחד ממוצרי הדגל של צים היה שירות שהחל ב-2020, ממש עם התלהטות מגפת הקורונה בעולם. השירות הזה הופסק במרץ השנה וצים טענה אז שזה "זמני". היו שטרחו ללעוג על כך, אבל מתברר שההפסקה בהחלט הייתה זמנית כי הנה הוא חוזר.

אתמול הכריזה צים על החזרת שירות ZEX (או ZIM eCommerce Xpress) לפעילות. ZEX משרת את הסחר בין דרום סין לבין נמלי החוף המערבי של ארה"ב וההפלגה הראשונה תהיה ב-22 בנובמבר הקרוב.

מדובר בשירות מותאם ללקוחות שעוסקים בסחר מקוון (כמו אמזון, עליבאבא ואחרים). הלקוחות משלמים פרמיה מאוד יפה על ההובלה המהירה.

המוצר של צים מיצב את עצמו כחלופה זולה להובלה אווירית, מה שאומר שירות ישיר עם מינימום עצירה בנמלים וכניסה מהירה לנמל, שהיום זו לא בעיה אבל ב-2020 זה היה יתרון אדיר של צים.

השירות פוקד שני נמלים בדרום סין: שיאמן וינטיאן והפלגה ישירה ללוס אנג'לס. זמן העברה: 12.5 ימים. מקום מובטח באונייה והעברות מהירות מהנמל ליעד.

אלי גליקמן, מנכ"ל צים: "אנו מיישמים את ערכי הליבה שלנו, זריזות ו"כן זה אפשרי", כדי לזהות את השינויים בשוק במהירות ולהביא פתרון חכם ומהיר.

"אנו חוזרים לדרום מערב האוקיינוס השקט עם שירות מהיר, מדויק ואמין. שירות מהיר עם המגע האישי הייחודי והמוכר שלנו.

"זה שירות המהווה תחליף מצוין ואמין להובלה אווירית, במחיר משתלם ועם תמורה הטובה ביותר לכסף".
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות