חיסכון בשעות נוספות?

לפי דלית ביזן, סמנכ"לית משאבים בנמל חיפה, מטרת המעבר לשיטת עבודה בפול גוררים לא הייתה בהכרח התייעלות באמצעות העלאת התפוקות. ביזן כתבה לוועד טרנספורט שהלין על פגיעה בשכר הגוררים בגלל תפוקות נמוכות, כי פול הגוררים נועד ליצור חיסכון בשעות נוספות.

התפוקות בשיטת הפול עומדות בזמן האחרון בין 150 לבין 170 פעולות למשמרת, מה שפוגע בשכרם של נהגי הגוררים וגם של העובדים על קו המים.

יו"ר ועד טרנספורט משה אלקובי הגיב לטענה לפיה המטרה היא בעצם לחסוך שעות נוספות: "פול הגוררים נועד חד משמעית לעלות את התפוקות ומי שמתכחש לכך היא ההנהלה. כרגיל בפועל זה לא קורה והעובדים נפגעים. תפקידנו כוועד לדאוג שהעובדים לא יפגעו".

-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות