מנכ"ל נמל חיפה אודי שרון בוועדת הכלכלה של הכנסת: "אנו משלמים לעובד פי ארבעה לעומת מה שמשלמים לעובדים בנמלים אחרים. השנה הצלחנו להגיע לפי שלושה.
"במצב הנוכחי אם כל הנמלים החדשים יכולים לטפל בכל סוגי המטענים שמגיעים לישראל, הם יכולים לתת הנחות שיוציאו אותנו מהמשחק. אין לנו שום יכולת להצדיק שכר גבוה כי לא תהיה לנו עבודה.
"אני מחויב לתשלום פרמיה ומשמרות שהתבטלו. המשמעות של פתיחת ההסדר היא שאין לנו זכות קיום. אם יתנו תוספות למספנות, לנמל הסיני ולנמל הדרום, ברגע שזה יקרה הקיבולת שלהם מסוגלת להכיל את כל הפעילות".