בגלל השירות: מארסק לחיפה

האונייה Pan GG תפקוד היום את נמל חיפה במקום את נמל אשדוד. חברת מארסק ישראל הודיעה על כך ללקוחותיה וציינה שמשלוחי היבוא יפרקו בנמל חיפה ויועברו יבשתית לאשדוד. מה הביא אותה לנטוש את אשדוד?

הקו שעבר מאשדוד מופעל על ידי חברת ההזנה UFS (סוכנת האונייה אלאלוף), שמובילה מכולות בעבור מארסק.

שבי כהן, מנכ"ל מארסק ישראל: "לאחרונה אנו חווים הליך עקבי ומתמשך של ירידה בתפוקות וברמת השירות שאינה תואמת את המחויבות שלנו ללקוחותינו בנמל אשדוד.

"זה גורם לתסכול תפעולי ולהשלכות כספיות ניכרות בצידן. משנוכחנו שלא ניתן להביא לשיפור רמת השירות בשיח עם הנהלת נמל אשדוד, ובשילוב עם הירתמות נמל חיפה לאתגר התפעולי, החלטנו להסיט את קו z51 לנמל חיפה, כדי להבטיח רמת שירות ומענה תפעולי ראוי ללקוחותינו.

"ככל שרמת השירות באשדוד, כמו גם תגובתיות הנהלת הנמל תישאר ללא שינוי מהותי, נשקול בחיוב את המשך ההסטות כדי לספק פתרונות נכונים ומתאימים ללקוחותינו.

"כחברת לוגיסטיקה בעלת מעטפת שירותים נרחבת ביבשה באוויר ובים, יש לנו את המחויבות, היכולות והגמישות גם בפן התפעולי לספק פתרונות מלאים עד בית הלקוח, ואנו נמשיך לחתור לשירות היעיל הנכון והמתאים ביותר ללקוחותינו גם למצבים משתנים".

מנמל אשדוד לא נמסרה תגובה.

הכתבה המלאה בגרסה למנויים.
-

רוצים להיות מנויים? לחצו כאן

רוצים לקרוא את המשך הכתבה? לחצו כאן

רוצים לקבל את כותרות החדשות כל יום למייל שלכם חינם? הירשמו כאן

:עוד כתבות