אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל של נמל אשדוד, אירח את פורום Industry 4.0 של בינת תקשורת מחשבים. המפגש התקיים תחת הכותרת: "חדשנות במערכות טכנולוגיה
האוניות שפוקדות את ישראל מאסיה די מלאות, כך מדווחים משלחים וסוכני אונייה. הביטוי השגור כעת הוא "האוניות מפוצצות". שתי חברות ספנות כבר הודיעו
שבעה שבועות רצופים של ירידה בדמי ההובלה הימית בסחר בין אסיה לצפון מערב אירופה וחמישה שבועות בסחר מאסיה לים התיכון מלמדים על הירידה החדה בדמי
בדמי ההובלה הימית נרשמה בשבוע שעבר מגמה מעורבת, כאשר בסחר מאסיה לצפון אירופה ולים התיכון נרשמו ירידות זה השבוע השני ברציפות ואילו בסחר אסיה
העליות בדמי ההובלה הימית בעורקי הסחר העיקריים התמתנו, כאשר לפי מדד שנחאי דמי ההובלה מאסיה לצפון אירופה אף ירדו בשבוע שעבר ב-2.4%. גם לאחר
אם יש משהו שענף הלוגיסטיקה מצטיין בו הוא בגמישות ובהתאמה מהירה למצבים משתנים, למשל המשבר בים סוף. בסוף השבוע התפרסם מדד שנחאי שמלמד על עצירת
למרות שהסחר בין אסיה לבין נמלי החוף המערבי של ארה"ב לא אמור להיות מושפע מהמשבר בים סוף, דמי ההובלה בו זינקו בשבוע שעבר ב-43% (לעומת השבוע
בשבוע שעבר זינקו דמי ההובלה הימית מסין לאירופה ב-80% (שמונים) ודמי ההובלה מסין לנמלי מערב הים התיכון עלו ב-70% (שבעים). העולם משלם על
החותים מאיימים לנקום באמריקאים שהזניקו מסוקים והטביעו שלוש סירות שלהם. 10 הרוגים ושלושה נעדרים. ומה מוצא "המטען" באונייה המותקפת של מארסק?
מדד שנחאי של השבוע שעבר מלמד על זינוק של 45% (בשבוע) בדמי ההובלה בסחר בין סין לבין צפון מערב אירופה והעלאה של 31% (בשבוע) בין סין לבין נמלי