יותר מחצי שנה עברה מאז פרצה מלחמת אוקטובר, ששינתה לחלוטין את מפת המטען האווירי בישראל. מעט חברות תעופה המשיכו בשירות לישראל ומי שנותרה קיבלה
הזמן הולך ואוזל: לציון חצי שנה מאז פרוץ המלחמה, הובילה אל על שעון חול ענק שיוצב במקום מרכזי בברלין על מנת להדהד את מאבקן של משפחות החטופים
30,298 טונות מטענים טופלו בנתב"ג בחודש מרץ 2024, ירידה של 10.1% לעומת מרץ 2023, אבל עלייה לעומת פברואר וינואר השנה. השפעת המלחמה ניכרת
חטיבת המטענים של אל על ערכה כנס של סוכני המכירות שלה (GSSA) באירופה. בכנס שהתקיים באמסטרדם השתתפו הסוכנים הגדולים שמכסים את מדינות אירופה
תוצאות כספיות של חטיבות המטען של לופטהנזה ושל איתיחאד לשנת 2023 מלמדות על הביקוש החלש למטען אווירי. ירידה חדה בהכנסות. מה עם הרווח?...
הרבעון האחרון של שנת 2023 הועיל לחברות תעופה מישראל, לאור בריחת מרבית חברות התעופה הזרות. הן סיפקו קיבולת אווירית חליפית לטובת המשק. הקופה
בדרך כלל מטען הוא אופציית הגנה לחברות תעופה מפני שפל בנוסעים. מגפת הקורונה הייתה דוגמה קלסית לכך. מאידך כשיש ביקוש רב לנוסעים בדרך כלל המטען
מה צריך בעל מטען לדעת לפני שהוא שולח מטען ליעדים מסוימים באירופה? לא כל נמלי התעופה באירופה הם בינ"ל ורוב המטוסים שנעים בתוככי אירופה הם
שוב החלו פעולות ארגוניות של אנשי צוות הקרקע בלופטהנזה קרגו שתגרומנה להפרעה רבתי בפעילות המטען האווירי בגרמניה. כל האתרים של החברה בגרמניה
חברת התעופה Etihad Cargo רשמה עלייה של 37% בהיקף משלוחי הפארמה בשנת 2023 לעומת 2022. מדובר במשלוחים בעלי ערך גבוה, רגישים לזמן ולטמפרטורה.