היקף המטענים שעבר בנמל התעופה בן גוריון בחודש אוקטובר 2025 הסתכם ב-31,230 טונות, עלייה של 16.2% לעומת אוקטובר 2024. ביבוא, במטוסי מטען
ההסתדרות וחברת התעופה Challenge Airlines (ישראל) חתמו על הסכם קיבוצי, שכולל תוספות שכר, מענקים ושיפור תנאי העסקה לטייסים...
MSC Air Cargo תגדיל את צי מטוסי המטען שלה עם שני מטוסי בואינג 777F חדשים, כאשר שני מטוסי המטען מתוכננים להימסר במחצית הראשונה של 2026...
לאחר היעדרות של שנתיים, אמריקן איירליינס הודיעה שהיא תחזור לטוס לישראל באביב הבא. הטיסות בין ניו יורק-JFK לבין תל אביב תחודשנה ב-28 במרץ
החגיגה בענף המטענים בסחר בין ישראל ואירופה התפוגגה עם חזרתן של חברות התעופה הגדולות לשוק הישראלי, עד כדי הובלות במחיר שאינו מכסה את ההוצאות.
חברת התעופה אתיחאד איירווייז תחזור לשירות מלא עם חמש טיסות ביום לנתב"ג החל מה-1 בדצמבר. כיום היא מפעילה ארבע טיסות ביום לאחר שהרחיבה את
אל על היא חברה ציבורית ולא ממשלתית, אבל עם תרבות של מוביל לאומי, חברת התעופה היברידית. יש בדוחות הכספיים ממצא מעניין לגבי הובלת מטענים המלמד
בהנחיית שרת התחבורה, רשות התעופה האזרחית עומדת לשנות את המדיניות בענף התעופה של הובלת מטענים. הרשות שוקלת להתיר הובלת מטען לפי החופש החמישי
אתמול בישר רונן שפירא, סמנכ"ל המטענים באל על, שלאחר 12 שנים בחברה הוא בחר לצאת לדרך חדשה ויפרוש במאי 2026. שפירא לא פירט מה מניעיו וקימץ
אחרי הצניחה בא הזינוק. 35,531 טונות מטענים טופלו בנתב"ג בחודש יולי 2025, עלייה של 16% לעומת יולי 2024 וזינוק של 90% לעומת חודש קודם...